Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2017 01:27 - Не, не сте познали
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1552 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо да свалям нивото, вместо да го кача? 

Компромиси с качеството правят само мързеливците, експериментаторите "начално ниво" и нестрандартните отчаяни типове. Аз не съм от тях, поне не вече. Ако бях, вероятно щях да тежа много над моите, вярно, наднормени килограми, но по коя таблица? 100-110 (ж) 100-100 (м). Ами, изглеждам чудесно и по-лошо качество не ми е необходимо. Или ще е релевантно на моето, или по-високо. Тялото ми е стегнато, ако потренирам, ще съм идеалка. По европейска номерация спадам към смес между S, M и L - явно съм асиметрична по стандарт. :D Е, вярно - къса пола едва ли ще сложа, защото телосложението ми е едро и ще изглеждам смешно, по-скоро бих направила мускулна маса, отколкото да сваля излишни мазнини. Като малка носех често къси поли, но пуст бунтарски период - изисква време да се върнеш към жествеността, а и не си я представям само с тях. Харесвам се и винаги съм се, но в някакви съвсем приемливи граници, разбира се. Толкова допустими, че да умея да отсявам и преценявам, че хора, които не си дават много-много зор не могат и да очакват нещо като висок стандарт в замяна. 

Експерименти бол, резултатите ги няма. Приключвам с експериментите. 

Хигиена. Не мога да правя компромис с нещо, което дори не се замислям да поддържам на перфектно ниво. Направо не знам как да го коментирам, тъй че да подейства положително, а не отрицателно на четящата аудитория, но ако е отрицателно - вероятно въпросният човек е незапознат с поддръжката си и спокойно може да спре да чете. Съмнявам се, дори съм убедена, че повече бих направила подобен компромис с някого. Нечистофайниците - аут! Не знам дали изпитвам крайно отвращение към хората, но обръщам внимание на всеки техен чистнически маниер, ако забележа, че липсва мога да намразя човека веднага (ето трик за бързо отблъскване).

Приключвам с експериментите. Експерименти бол, резултатите ги няма. 

Интереси. Стремя се да съм отворена към всякакви теми, но веднага изпитвам нужда да се махна на 100 км. от човек, който не умее да се изказва добре. Липсата на речник и разнообразни теми водят до отчаяние. Затъпявам. Това не ми е необходимо. Признавам, че съм в процес на учене и не мога да дам достойно за конкуренция качество, но пък изискванията са ми завишени. Именно затова се дърпам да се срещам с умни хора, защото знам, че не мога да им предложа нещо добро. А това си носи своите трайни, дори перманентни минуси. Лошо е да съсипеш с думи нещо, което си изградил с мълчание. Стресиращо е и, че без да упражняваш говора си, шансът ти да се справиш в експертна среда е минимален. Пред огледалото ли да си говоря? Не!

Трябват ми хора на моето ниво, които имат време и желание да напредваме заедно, това ми е нужно. Къде да ги търся? Нужни са ми хора, за да си упражняваме чуждите езици. Нужни са ми хора, за да правим проекти. Нужен ми е екип! Това е! Толкова ли е трудно - явно. Ами невъзможно ли е това? Необходимо ли е да седя затворена и потенциала ми да умира всеки изминал ден, вместо да творя в екип. Да променяме света, да учим и обикаляме. Експлорване! С екип, който никога не съм имала. Трябва ми. Жизнено важно е! Това не е слабост - това е истината. Бях сама, опитах някакви глупости, ами ще си останат само глупости, докато не сменя тактиката. Този път не е експеримент, този път е интерес.
Трябва да има подходящи хора, трябва да има амбициозни хора, трябва да има рационални хора. Само с аудио-визуално съдържание си оставаме до ниво тълкуване. Ами опита? Ами това, което се налага да се направи на живо. И, защото е "живо", защото е "живот", за да диша, да мърда, да се смее, да греши, да опитва...








Тагове:   незавършени,   хора,   умни,   Елате,


Гласувай:
1



1. darknesd - Error 404
11.01.2018 09:49
Разбирам нуждата ти донякъде, ама за какви проекти говорим? Маркетинг? Програмиране? БАН проекти? Не съм сигурен, че съм те разбрал достатъчно.
Ако не ти се говори пред огледалото, пиши на лични. Смятам, че изказът ми е перфектен, когато съм разбрал какво ме питат.

Всичко най-хубаво,
Петър
цитирай
2. dipsuchos - Банкови измами с бедняци и убийства на силно контактни боклуци. Това са проектите.
12.01.2018 11:05
Навитак ли си?
цитирай
3. darknesd - Не, определено не съм: особено за първото
12.01.2018 13:12
Затова и питам. Второто изглежда примамливо, обаче. Какви са критериите за "боклуци"? И какви методи предпочиташ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66796
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930