Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 15:04 - Само знанието е сила. Ли е? Дали? Ами...
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0



  Радва ме, че има промяна, дори тя да довежда до моментно разочарование. По-добре е от преди. Да! Злото е по-добро от нищото. В случая, само в този.

Няма ли познание, слабостта се прокрадва измежду най-здравата броня. Парите не купуват мозък, не купуват смисъл, не купуват истина. Достойният човек не може без тези Три. Достойнството се губи, когато не притежаваш нищо. А връща ли се? Да, да, тук е мястото на "няма връщане назад". Силата не е власт, не са пари, нито горделивости. Силата се оказва само мозък, смисъл и истина. Не, това е лъжа. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Силен ли си, когато изречеш истина, ами когато мислиш и виждаш смисъл? Може би силата е да не знаеш що е то достойнство, защото в последната ти сметка, всичко опира до пари. А колко силен ще си, когато можеш да прозреш истината, но я знаеш сам, само ти? Можеш ли да се понасяш, преди да заспиш? Само, ако си силен, но и това е лъжа.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Символистично ли се губиш измежду пътешестващите, защото те ще ти покажат пътя, или чакаш някой загубил се, да дозатриеш и него? Да, истина. Споделеното щастие е наполовина щастие, ами нещастието? Наполовина щастие! А отмъщението, отмъщението, то... Наполовина щастие. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Нищо. Нещо е, че няма да приема наложена вина за чуждите грешки. "Покаяние" ще има само за собствените. Няма да се варгалям в калта, при прасетата и свинете, защото е пълно с несправедливости. Ще го направя празно, но само за мен. Аз не съм справедлива да не отвръщам на несправедливостта с несправедливост! Ще го направя, но само за мен. Нека днес се впрегна в разполагане в неразположението си, вреди, но само на мен. Утре ще си търся място под Слънцето - свое, Свое, СВОЕ! Марс не заслужава земляни. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Аз започнах с трошене на прогнилата обвивка със зло и може би това ще е единственото нещо, с което ще се гордея, но се и ще се, дори да е много грозно.  


Тагове:   моето,   мое,   аз,   лично,   своето,   своё,   нечуждото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66614
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930