Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2018 09:54 - Страхът и освобождаването
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 272 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2018 15:02


Ефективният начин да се разделиш със страховете си е като ги пренесеш върху другиго. Работодателите се страхуваха от мен и затова ми вгорчаваха работата и беше ясно като бял ден. Просто им трябваха послушковци, а не хора, които бачкат качествено. За нискоквалифицирания труд е важно не да си прецизен и да уважаваш клиента, ами да донасяш пари на фирмата, без значение по какъв начин. Опитах се да ги науча, че пари няма да видят, ако не се привлекат качествени клиенти и към тях отношението не е безупречно. Естествено, коя съм аз, че да съм добра в това, което правя? Нали съм без формален стаж! Нали "никъде другаде нямало да ме вземат" - думите на собствената ми баба и на зам-директорката на училището, в което преподавах (безупречно, но не послушковски) - и двете простакеси. Както и да. 

Ако ти набиват идеята да се пазиш нон-стоп от всичко, то те самите се страхуват от това. За да позволиш някой да ти промива мозъка, трябва да си наивник, определено. За да си наивник, трябва да дължиш нещо на някого - най-често услуга. Най-уязвими в това отношение са децата спрямо родителите си. 

Родители с физически комплекси, че са дебели или са били такива, ще ти натякват, че ти си дебел и ти ще станеш дебел, и ще си седиш дебел. Уверени, че повече къса пола няма да сложиш, защото е курвенско,  ще си тлъстееш в мъжките дрехи - нали в тях има място, а и няма да грабваш окото. Едва ли ще си щастлив, че да намериш дружки да спортуваш. Ще се тъпчиш като свиня. Ще се вкопчваш в теглото си и ще тлъстееш още и още. Оттам няма и да излизаш, защото ще се чувстваш недостоен. От теб зависи кое предпочиташ: родител-приятел или родител от разстояние.

Родители с медикаментални комплекси, че щом семейството им е болно, то и детето им ще е болно. Страх от рак, води до перманентно втълпяване как трябва да се спре пушенето. Страх от еди що си води до перманентно натякване колко и какво трябва да се яде, обикновено здравословно. Връщаш се с промит мозък, на нокти, с торба витамини и био-храни, резултатът - критики защо са хвърлени пари на вятъра. Ей, значи! Ем здравословно, ем боклуци от битака и скандалджийска среда на живот. Ем не става!
Пра-родители с интелектуален комплекс, че са прости селтаци плюят по всеки, който не е имал връзките да излезе от мизерията. Ало! Хората масово не са прости, просто не го натриват в лицето на околните. Може би имат по-ценни занимания от това да моделират хората, които са направили на пластелин. Тоя бил прост, оня бил прост, че и простаци били на всичкото отгоре. Питаш за някоя книга, туй-онуй - ни една книга, братче. Били на студено, сиреч нивга ги е имало или са хвърлени. 
Питаш за урок, едно-две, резултатът: ама моля ти се, пари за глупости няма да даваш, аз съм изучила цялата страна. Рисърч в Гугле - нищо. Отиваш да те обучи - нищо. Ай сиктир! 

Ама изборът си е мой, хоризонтите безброй. Дължа ли услуга - ям плесница по буза.

Не ми предлагайте помощ, не я ща! 
Аз защо обичам да не дължа услуги? Защото съм нарцис или, за да не рискувам да ме правят на трътка?!

©:





 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66796
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930