Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2018 21:41 - Гледайте си животите
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 405 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не се бъркайте в моя! Спрете! Престанете! 

Обясних 200 пъти, спокойно, коректно, разбираемо - но явно не трябва да е по този начин.

Не проумявате ли, че ме отвращавате? Наистина ли не го разбирате? Не ми помагате, а ми вредите. Пречите ми. Вие сте напаст. Не ми е смешно. Нямам чувство за хумор, препарирано е. Сковано е. Не може да ме разсмеете, нито някога ще ме видите да се радвам около вас. Мразя ви. Просто ви мразя до дън душа! 

РАЗКАРАЙТЕ СЕ!

Имам да градя кариера, имам да уча, имам да се развивам. Няма да ми поставяте безсмислени препятствия, които само ме бавят и ме дразнят. Гнусно е!

Кога ще разберете, че в моя живот нещата стават както аз кажа, а не както някой си ми е позволил. Кои сте вие, а? Оставих ли ви на спокойствие? ДА! Айде да се замислим, кога съм ви пречила в действителност, а? НИКОГА! 

Айде, ако обичате - измитайте се. Нито професионално отношение заслужавате, нито приличен тон. Не граници преминахте, ами не знам как може да се понасяте. Изродщини скапани...

У ЛЕВО! 


Тагове:   майната,   бе,   тъпаци,   Ви,   махайте се,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66698
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930