Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2018 10:29 - Това е положението
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 437 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2018 10:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много ми харесва когато се опитват да ми засягат интелекта на тема възраст, при все, че съм научила това, което 50-годишни не са успели за два пъти на моята възраст, а 75-годишните ги е яд, че не са успели да прикрият качествено цялото това познание (за да седят на пиедестал в очите на 50-годишните си деца).

И какво като решавам задачи за 5-ти клас? Това може да е признак на желанието ми да докажа, че буквално мога всичко. И мога да започна от нулата, и не ме е срам да си го призная. И това е последният път, в който ви се обяснявам (при положение, че не го заслужавате).

Наистина не желая повече гадните ви мнения. Не искам да ме обременявате с некачествените си опити, с тъжните си съдби, с негативните си съвети.

Аз си харесвам живота, дори да си го правя безбожно сложен, знам как да си го направя и лесен. Мога да правя каквото си поискам. Не ме контролирате. Вън от живота ми, от главата ми! Не ми влияете - не и докато не го позволя. Не съм слаба, не ми е трудно и не ме е страх. Намерете си друга мишена, вече не сте ми интересни. 

Няма да ви изолирам от бъдещите си успехи, няма да ви отнема правото да получите заслуга. Знам с какво е допринесъл всеки от вас. Аз не съм боклук и не забравям доброто, но не забравям и злото. 


Чао!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dipsuchos - Естествено,
24.03.2018 10:36
че горе давам пример с тези, които са по-зле от мен. А че е пълно с такива, които са по-добре от мен е факт и аз с тях искам да се сравня, натам се стремя.

* И да, циганката, която ме хвали дори не се е раждала, но и не ми е необходима.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 65880
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031