Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2018 21:07 - Искам нов старт!
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 525 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Искам си свободата

Нарушения в областта на следните права: 1. Свобода (към мен са отправени неоснователно тежки обвинения, за които бивам лишена от свобода от дата /27.11.2015 г./ под домашен арест, признавам първоначалната си вина за започването на извънсъдебния спор, но не признавам характера на обвиненията и срокът за проверка на истинността им; имам ли право да получа съдебно изявление/призовка, ако някой ме съди, а ако не - на какво основание може да ме подслушват/следят/въздействат негативно върху личния и професионалния ми живот?)
2. Наказание (неточно определен брой от хора, свързани в мрежа (М) (самоорганизация), действия на (М): физическо проследяване: по улиците, в кварталните магазини, пращане на подставени лица на определени локации (предварително изяснени) с цел "проверка" на текущите дейности; дигитално следене: местоположенията чрез мобилните връзки (IP (интернет доставчик), SIM (мобилен оператор), DebitCard (проверка на текучество/постъпление на финанси))
3. Свобода на словото (дигиталното проследяване е строго контролирано; правени са многобройни успешни опити за съкращаване на изпратени съобщения по чат или имейли като официална кореспонденция; кратките текстови съобщения са ограничавани и следени (преценява се кои от тях да се изпратят/получат); мобилната линия е клонирана, обажданията се препращат към чужди номера, обикновено отговарят еднакви лица за различни дейности (пр. кол-център на мобилен оператор и на банка - един и същи човек; нека се поискат записи на разговорите).
4. Неприкосновеност на кореспонденция (следвайки т.2 и т.3, моята кореспонденция е абсолютно публично достъпна, с личното ми мнение се злоупотребява ежедневно, принудена съм да стеснявам обръча от социални контакти, с идеята да не бъда злепоставяна като последващо действие, без да имам никакъв контрол над това; намирам това действие за унизително и в разрез с основните ми човешки права)
5. Дискриминация (възпрепятствана съм да изпълнявам професионалните си предпочитания, с цел да мога да започна да се самоиздържам, за да се опитам да сложа край на всякакви основания за подобно грубо и грозно вмешателство в живота ми)
6. Обяснението на част от насилниците е, че няма да получа бъдеща работа, ако не изтърпя безропотно тормоза като част от наказанието за поведението ми; цитирам приблизително, недословно, не перифразирам: "когато дивото животно е диво, то трябва да се дресира от хората", "младите са неопитни, те трябва да се съветват, трябва да се контролират, докато придобият опит", "ако не се изтърпи наказанието, няма да бъде приета за депутат", "който не умее да решава споровете извънсъдебно, се жалва на държавата")




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dipsuchos - Аз за себе си мога да решавам по-добре отколкото вие за мен
28.03.2018 23:16
и имам право личните ми данни да бъдат забравени.

Гарантирам, че имената на насилниците ще бъдат оповестени в следващия постинг. Нека си подготвят защита и да си търсят добри адвокати.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66759
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930