Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2018 08:35 - Не вярвате ли в промяната? Аз я създавам!
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2018 08:43


  Врагове мои, 

Знам пределно ясно твърдението ви, че се опитвате да ме изкарате от зоната ми на комфорт 25/8, за "мое добро", но няма да ви се получи. Ще се срещате с отпора ми, дори да ми сваляте звезди от небето (и после да ми ги лепвате в лицето като умрели морски). Аз винаги ще бъда една крачка пред вас, защото тегля конците. Щом ви е комфортно или безразлично да ми се водите по акъла - давайте, не ви спирам. Явно толкова е вашият (акъл) да следвате стъпките на човек, когото ненавиждате. Просто се чудя защо аз трябва да го знам. Воаьорствайте без да съм свидетел, защото в противен случай ми вредите. 

Отдавна са ми противни усмивките ви, когато ги видя в знак на радост, че изричам поредния насилен и изпросен коментар/комплимент. Не ви ща благодарностите, извиненията, нито хейта. Няма какво да се покаже! Сметките са чисти. Нищо не ми дължите, както и обратното. Омръзна ми да се държа с вас като с читави хора, защото доказахте пред мен, че не сте. Нима не знаете какво е ненавист? Убедена съм, че знаете. За моя загуба на време, преди си играх да се интересувам от вас и съм наясно какво презрение изпитвахте към мен, когато картите не бяха сложени на масата. Сега са - и ще ви изкарат очите, но вие го играете "отплеснали" и ме отвращавате, вероятно както аз вас преди. 

Не вярвате ли в промяната? Аз я създавам! 

Променена съм там където бе нужно, за когото е необходимо, тъй че да не се сблъсквам със себеподобните ви. Да ме "тествате" на всяка крачка ми се струва абсурдно. За чий ви е? Да не ме готвите за високите постове? Че аз невръстна ли съм, бе, любими мои врагове? Да не мислите, че вие заслужавате подобен вид гаранция? Не сте повече от мен, поне не и като качество. Не мога да позволя на прищи-поплаци да ме поучават. Просто, защото отдавна не сме на един хал. Промених се, а вие си оставате все същите лайна. 

Бъркайте си по ушите, носовете, устите! Излъчвайте недоебаността си, играейки с редките си кичури! Пърдете! Вонете! Псувайте! Бършете противната си нечистоплътия по стените! Говорете на скапан, недодялан и неправилен български! Не знайте английски, защото това си е типично по българскиму! Бъдете малоумни! Гледайте на различния като на враг! Затворете се в кръга си и не поглеждайте настрани, защото е грешно! Допускайте любимите си грешки, грешки след грешки, грешки след грешки. Клюкарствайте, отегчавайте, насилвайте. Бъдете всичко това, бъдете себе си!

За мое нещастие, не съм мутреса и нямам власт. Нямам с какво друго да воювам, освен с думите си. Това е мой терен и вие ще се разкарате оттук!

Уважението ми към вас, както и сами може да се убедите, е в отрицателната скала. Не прогнозирам това да се промени и щастието е мое - не загубих нищо (освен много време). А дали ще ставам чистачка, певачка, или ще управлявам държави - това отдавна е лично мой проблем! 






Пху!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 66456
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930