Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2018 17:10 - Вината изпепелява благата
Автор: dipsuchos Категория: Забавление   
Прочетен: 266 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.01.2018 20:01


Интересувате ли се какво е "уважение"?


Факти:

> Анормално нарушаване на неприкосновеността на човека. (вж. следващото)
> Абнормално нахлуване в личното физическо и психическо пространство на единицата живот. (вж. следващото)
> Ужасяващо неспазване на зоните за общуване. (вж. следващото)
> Патологична липса на съобразяване с интимното 0-85см., лично 85-1,5м., социално 1,5-3,5м. и публично разстояние >3,5м./речи/масмедии.
> Прекъсване свободния достъп до информационни средства. (сделки с доставчици на интернет/притежатели на домейн-адреси/специалисти по хакерство и други)
> Следене на строго контролирания информационен поток. (достъп до хронология на уеб-търсене, достъп до управлението на компютърната машина, промяна на зададени настройки и др.)
> Придобиване на непозволен достъп до лична кореспонденция. (достъп до профили в социални мрежи, лични чатове, смс-и, писма, снимки, видеа, телефонни обаждания и др.)
> Публично разгласяване на крадено лично творчество. (уведомяване на трети лица за гореупоменатите)
> Излагане на публичност чужди съкровени мисли, съхранявани на физически носител. (ровене в лични дневници, тефтери, тетрадки, писма, телефрами, факсове, съобщения, др.)
> Унижения, заради индивидуалния избор. (язвително критикарство и насмешка при несъгласие с чуждия избор)
> Системен тормоз чрез наблюдение/видеозапис/подслушване. (демонстрация на нездрав интерес към местоположението на индивида, поставяне на подставени лица на определени места с цел изготвяне на доклади и описи на текуща локация, други)
> Подигравки въз основа на неразрешен достъп до лична информация. (доноси, клюкарство, изопачаване на факти, и присмиване на някого за личния му избор)
> Гавра с авторитета и личността на индивида. (постоянно поставяне достойностите на човек под съмнение; отричане наличие на подобни достойности)
> Обиди, клевети, лъжи, водейки до морални и/или имуществени щети на личността. (перманентен целенасочен блъф, водещ до отслабване на психическата сила на човек, сривайки моралните му устои)
> Малтретиране на хора, в следствие на неоснователни обвинения. (лични опасения за извършване на изброяваните и прилагането им с цел "защитна реакция")
> Вършене на колективно доброволчество, нанасяйки несъмнени вреди на човека. (професионален крах, емоционален срив, изкарване от "играта")
> "Изчистване" на личния/обществения имидж, сривайки репутацията на околния/те. (използване на изкупителна жертва, пренасяне лични негативни черти на другия, обикновено неистинни; спортна злоба в добрите случаи, но тук е грозно явление и двустранно не носи попадения)
> Манипулация и въвличане на трети лица в спорове с необществено значение. (привикване на съмишленици и партньори като демонстрация на социално надмощие; под въпрос е кой е заинтересован от спора, но вината пада върху единицата, защото е по-лесно)
> Уговаряне на неоснователни конфликти с цел злепоставяне на индивида. (най-често непреки нападки, с цел да станат преки)
> Принуда на действието, насилие над волята. (домашен арест, "извиване на ръцете", използване на човешките слабости като лични оръжия)
> Изтезание, а не изпитание на човешките ценности. (връщане в Средновековието откъм недипломатично разрешаване на конфликт)
> Провокация за физическа саморазправа от гаменство до тежка телесна повреда/ убийство. (създаване на мотив за намеса на висшите органи)
> Заставяне човек да изпада в състояния на жертва, предизвикване на нерни кризи/изблици/недостойни действия. (самоконтролът трябва да бъде изряден, дори към краен предел; в противен случай поражението е неизбежно)
> Нарочни и нарочени мероприятия за събиране на информация за успешно осъществяване на горепосочените. (възползване от социалните контакти за поставяне на капани за "хващане в крачка" и успешно разследване)



Причини:

< Невладеене на комуникационни похвати.
< Поставяне на неподходящи цели и опити за неправилното им постигане.
< Опити за последъчна защита с цел отвръщане на понесен удар: отмъщение.

* Неспособност за водене на разговор/преговор/интервю...
* Невъзможност за излагане на становище/мнение.
* Неспособност за участие в обществена дискуция.
* Неизпълнената условност за съдържателност, понятийност и изразителност на вербалната реч.
* Неналичие на опит в реална социална среда.
* Невладеене на основни психологически познания.
* Несправяне с житейски ситуации.
* Нежелание за преодоляване на емоционални смущения. 
* Неразвита и/или недоразвита емоционална интелигентност. 




__________________________________________________________________________


Нали затова се питаме какви са ни проблемите. Как ще ги решаваме, без да ги назовем?

  Въвлякла съм хиляди невинни хора, вместо да го върна на виновниците: семейството. Невинните хора са въвлякли семейството, защото са ме сметнали за невменяема.
   Е, добре. Нека невинните да останат такива, те с нищо не са ми длъжни, ама наистина. Не са длъжни да ми бъдат приятели, щом не съм им приятна. Особено след красивата интродукция, която си самоспретнах. Ами "семейството"?
Вие представяте ли си да се открекат от вас, да се разграничат от действията ви, когато самите те са причина за грозните, от тях?

Семейството ми не е качествено и го е доказало в най-удобния случай. Вместо да ме защити, си е измило ръцете с мен, за да не бъде погнато от хорската справедливост. Мръсните мазни ръчички. Обявило ме е за съкрушена в следствие на семейна трагедия, вместо да се замисли върху собствените си грешки. Няма да спра да твърдя, че родителят е отговорен за съдбата на децата си. В този ред на мисли, аз обвинявам прадедите си. Комунизма ли да виня, не знам. Баба, дядо - изроди, гадни хора, позьори, лицемери, некадърници, връзкари, натегачи. Направили децата си подлизурковци, мълчаливци, срамежливци, асоциали, депресари. Направили ги зависими, без интереси! Защото е лесно да контролираш този, който не знае и не се вълнува. Лесно е! Приятно е да го сложиш до леглото си да не мърда, да го врънкаш за това и онова, вместо да го оставиш да бъде щастлив. Баща ми и майка ми - и двамата безкрайно добри човеци с тъжни животи. Оставили се да бъдат роби, страдалци. Невидяли живот и щастие. И двамата имат синдрома да обичат поробителите си. Майка ми обичаше човек, тъп, ама я контролираше - и джоба, и емоциите й. Баща ми обича майка си, зла вещица, която го контролира, ала той не осъзнава или просто е привикнал. Все пак, нека те определят какви са в действителност, те да кажат, че лъжа - имат правото, дори да излъжат за това. Имат правото да скрият, но аз избрах да говоря и като съм тръгнала - ще говоря докрай! 

А в действителност лъжа ли?! 

Вина, че ми се вменяваше послушание (ходи с униформа, без грим, стой близо до учителя) - НЯМАМ. Вина, че ми се втълпяваше НЕинтерес към всичко, което ме заобикаля (този предмет е несъществен, няма да ти трябва; ама каква е тази глупост!  няма да се занимаваш с това, не те интересува, забравяш!) - НЯМАМ. Вина, че се наложи да бягам от къщи, за да не заприличам на това семейство НЯМАМ. Вина, че странях от околните НЯМАМ. Вина, че бях добър човек НЯМАМ. 

Имам вина, че харча чужди пари; имам вина, че се възползвам от чуждия телефон, от чуждия покрив, ям от чуждата храна. Зависима съм. Сама ли съм се докарала дотук? Мързелива ли съм? Да хвана самолета и да си търся пътя, освен. Защо не? 
Или съм по-ценна тук, да ме мъчат и тормозят за собствените си грешки. 

Едва ли съм ценна, просто на никой не му се инвестират пари в мен, та дори и да му се махна от лицето. Аз ще оставя истината да говори сама по себе си, както правят те. Мълчат си и ме тормозят, за да изляза аз кривата. Само дето аз никого няма да тормозя, ами ще забравя. Те са тези, които са посрамените. Мен просто ме е яд. Яд ме е, че се наложи да сте свидетели на този цирк. Каймакът на софийската интелигенция - исках да съм част от екипа ви, ама на! Сега ще си сърбам попарата. Лайната са изсрани! По-добре да ги оставя да съхнат и да ги измета, отколкото пресни да ги размазвам и да се разсмърди. Сега не знам кое от двете правя, но само истината ми носи спокойствие. 

Как да помогна? Как? Ами никак! Помощта поражда зависимост. Зависимостта е слабост. Помощ не съм търсела, а така се оказа и с право ще съм сочена с пръст. Не положих усилия да изглеждам добре в очите ви, но поне го няма онова мазно лицемерие. Чувствам се по-свободна.


А невинните бяха заслепени да вярват на ТО, защото не ТО е потърсило невинните, тормозех ги аз. Невинните помагат на ТО да "блесне" с неналичните си качества. Това не ми е нужно.

Аз сама ще дам шанс на ТО. Сама ще искам прошка от невинните. Сама ще изкарвам пари, за да съм човек. Искам да съм в помощ на добрите хора, а не в тежест. Ако имам щастието да доживея и, ако го имам да извоювам свободата си, то ще се сдобря с ТО (ако не ме е пратило на кино) и ще намеря приятели. Но не и преди да спрат лъжите. В лъжа няма да живея. Сега аз съм една голяма лъжа, а не искам това.

Цялата гняс, която излях - яд, че не съм постигнала нищо. Яд, че не съм това, което искам да бъда. Яд, че не знам какво искам и какво мога да бъда. Яд, че може би ще умра без да постигна нещо. Яд, че нямам сила да отмъстя, нито да отвърна. Яд, че искам да се предам и не ми се бори. Яд, че не живея в хармония със себе си. Трябва да спра. Искам да спра с това. Искам да уважавам и да ме уважават.












БЛАГОДАРЯ ВИ!

Няма да забравя, че бяхте с мен през всичкото това време.
Ще ми е неудобно да срещна поглед с някои от Вас, не че не искам.
Ще спомена само главните герои, за които предполагам.

Г.Д., Г.М., Д.А.-Д., С.П., М.Г., А.Н., Л.Н., К.Ч., С.Г., Д.В.









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 65836
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031